Ahad, 18 Oktober 2009

sudah tahun 3 dah rupanya...






"aku dan just(08-12)"

الحمد لله رب العالمين , setelah lama blog ini x terusik , akhirnya aku kembali meneruskan penulisan blog...masih byk kena blajar , masih byk kena improve

pejam celik pejam celik , aku akhirnya ke tahun pertengahan seluruh perjalanan study aku , ini bermakna aku hampir menghabiskan 1/2 masa ku dan 1/2 masa lagi menanti di masa depan utk di habiskan...

ape2 pun , byk yang telah di lalui , hidup x semestinya sentiasa di atas , hidup kadang kala perlu berada di bawah...itu lah keindahan menjadi makhluk yg teristimewa yg di ciptakanNya

hari ini , terasa diri semakin kosong , semakin menjauh dari matlamat asal ....aku sedar aku mesti segera ke pangkal jalan ..kerana itulah matlamat yang suci , semoga aku mendapat hidayah yang terbaik dari Nya

p/s= berilah ku peluang , teringin sgt nak pergi haji tahun ini, izinkan hamba ini ke haramain...اللهم.صلي على محمد

"kenangan semasa umrah 08"

"لبيك اللهم لبيك "


Tiada ulasan: