Rabu, 19 Mei 2010

renunglah duhai pelajar








aku x takut kalau Allah tak bg kjayaan dlm exam ...
aku takut kalau mse dkt2 nk exam ...
solat makin lambat...
jemaah makin kurang..
quran ntah ke mana..
study makin byk..pastu
dosa makin menimbun...
tp malas nak mintk ampun..
lupa pada Pemilik Jiwa ku..
Lupa pada Pencipta Kejayaan dan Kegagalan...
ya Allah...aku berlindung dgn Mu drpd dosa yg aku sngajakan dan aku tidak sengajakan...
aku bimbang aku gagal sblum gagal...
arggggghh...


p/s-ni di adaptasi oleh sahabat gue , gue x sampai lg tahap ni , rsenya time spm dulu lagi dapat quote best ni , moga menjadi amalan sepanjang hayat
-final da nak dekat , usaha x kemana , hanya sifat mudah mengalah yang menang...haihh


"pandanglah yang dekat, pd masa yang sama telitikan yang jauh"
we all can do it!

Tiada ulasan: